Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Bannad utan anledning

Go down 
2 posters
AuthorMessage
^Bellini^




Posts : 1
Join date : 2011-08-03

Bannad utan anledning Empty
PostSubject: Bannad utan anledning   Bannad utan anledning Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 4:45 am

Jag och min kompis "Team Flash 'a'r min Hobby" blev just bannade från eran "HS-ONLY server" helt utan anledning, det var : "[ A.C ] Emelie" som tydlligen hade sett min kompis spela förut och att han då inte var alls bra.
Deras slutsats = Fusk

"[ A.C ] Emelie" och hans trogna vän "[ A.C ] BonkarN" började därmed votebanna oss och eftersom vi hade bra stats ("Team Flash" hade normalstats, typ 8 - 5, medans jag hade 12 - 3) så följde de resterande två personerna på servern att banna oss utan vidare eftertanke.

Detta hände ca 03:30 2011-08-03

Här är våra Steam:ID

"^Bellini^" (mitt eget) STEAM_0:1:17890087
"Team Flash 'a'r min Hobby" STEAM_0:0:22807879

Skulle göra mig väldigt glad om ni kunde se över detta, eftersom eran "HS-ONLY server" är nästan den ända vi spelar på när vi inte spelar på playzeek.

MvH ^Bellini^
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad utan anledning Empty
PostSubject: Re: Bannad utan anledning   Bannad utan anledning Icon_minitimeWed Aug 03, 2011 10:41 am

Tjena!

STEAM_0:1:17890087 och STEAM_0:0:22807879 är nu unbannade. De som votebannade är nu permbannade från våra servrar.

Jag har även stängt av voteban tillsvidare då det är alldeles för många röster som läggs varje dag.
Back to top Go down
http://www.eropid.se
 
Bannad utan anledning
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bannad utan anledning
» bannad utan anledning
» Bannad helt utan anledning
» kickad utan anledning :S
» Voteban utan anledning

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Voteban-
Jump to: