Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Bannad helt utan anledning

Go down 
AuthorMessage
Straand
Guest




Bannad helt utan anledning Empty
PostSubject: Bannad helt utan anledning   Bannad helt utan anledning Icon_minitimeSat Aug 27, 2011 6:51 pm

Lirade på eran HS only server så sent som för 10 minuter sen, banan var Aim_Crazyjump som jag vanligtvis inte är superbra på, idag fick jag däremot tag på en AWP (favoritvapen) och pangade på utav bara He*vete, hade bra stats och dom flesta killsen var med AWP, banan byttes till min favoritbana Scoutzknivez och så fort jag valde lag blev jag Vacbannad.
Era admins borde väl inte banna folk för att dom spelar bra eller är det mot reglerna?
Jag vet att vem som helst skulle kunnat sett att jag inte fuskade där så det är bara löjligt.

Steam ID: STEAM_0:1:10268476
Kolla upp det är ni snälla, tack på förhand.


NBS.Straand
Back to top Go down
Straand
Guest




Bannad helt utan anledning Empty
PostSubject: Re: Bannad helt utan anledning   Bannad helt utan anledning Icon_minitimeSat Aug 27, 2011 7:04 pm

Det verkar löst nu, var bannad under scoutzknivez och nu kan jag lira igen, extremt skumt.. :p
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad helt utan anledning Empty
PostSubject: Re: Bannad helt utan anledning   Bannad helt utan anledning Icon_minitimeSat Aug 27, 2011 9:30 pm

Tjena Straand!

Du blev automatiskt bannad eftersom du har en VAC ban på ditt konot (Ditt konto har använts till att fuska i andra valve spel, tex source). Vi bannar folk som har dessa bannar eftersom extremt många även fuskar i cs1.6.

Du blev dock bannad när jag ställde in pluginet så bannen försvann direkt, och jag tror inte heller att du fuskar så du kommer inte bli bannad i fortsättningen heller.
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Straand
Guest




Bannad helt utan anledning Empty
PostSubject: Re: Bannad helt utan anledning   Bannad helt utan anledning Icon_minitimeSat Aug 27, 2011 9:34 pm

Stort tack ErnoT Smile Som jag sa Ingame så var min RL polare ett Sourcefan ett tag när jag var retired från 1.6 och jag lånade ut mitt account till puckot, sen blev det som det blev, som tur var lirar jag ändå inte source Smile

NBS.Straand
Back to top Go down
Sponsored content





Bannad helt utan anledning Empty
PostSubject: Re: Bannad helt utan anledning   Bannad helt utan anledning Icon_minitime

Back to top Go down
 
Bannad helt utan anledning
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bannad utan anledning
» kickad utan anledning :S

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: