Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Bannad för jag va för bra.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
luffy




Posts : 4
Join date : 2010-12-05

Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitimeSun Dec 05, 2010 9:26 pm

Blev nyligen bannad, för att jag panga för hårt på aim_crazyjump.

Ni får fan lära er att ta skillnad på fusk och inte fusk..
Detta är andra gången jag blir bannad, första gången låg jag rankad 1a och sen fick jag börja om allt, och nu blir jag bannad igen jag menar kom igen, har lirat svin mycket på eran server ni borde veta att jag inte kör med fusk vid det här laget.

Denna gången blev jag speccad 2 rundor på aim_crazyjump, sen chansa jag bakom en låda som jag brukar göra, och så klart så var det 1 snubbe där och 5 sec senare så blir jag bannad pågrund av detta.... kom igen, ni borde väl åtminstonde kunna se skillnad på fusk och inte fusk.

Va vänlig och ta bort min ban börjar bli trött på detta. MVH /luffy

Steamid: STEAM_0:1:2396307

P.S ErnoT du borde veta bättre.. du som bannade!

Kör gärna med eac mot alla er admins om ni inte tror mig.
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitimeSun Dec 05, 2010 9:52 pm

Hej luffy!
Du blev bannad eftersom du har sagt följande i chatten:

Code:
17:10:26 <STEAM_0:1:2396307><XX.XX.XXX.XX> luffy : | Unreal-Rage Public v8 | Visit www.Unreal-Gaming.com for the latest hacks! |

Detta är automatiska meddelanden som postats utav en del (felinställda?) fusk, och är mer än tillräckligt för en permban. Lägg då till det faktum att detta inte är första gången du blir bannad för fusk hos oss.
Back to top Go down
http://www.eropid.se
luffy




Posts : 4
Join date : 2010-12-05

Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitimeSun Dec 05, 2010 10:05 pm

ErnoT wrote:
Hej luffy!
Du blev bannad eftersom du har sagt följande i chatten:

Code:
17:10:26 <STEAM_0:1:2396307><XX.XX.XXX.XX> luffy : | Unreal-Rage Public v8 | Visit www.Unreal-Gaming.com for the latest hacks! |

Detta är automatiska meddelanden som postats utav en del (felinställda?) fusk, och är mer än tillräckligt för en permban. Lägg då till det faktum att detta inte är första gången du blir bannad för fusk hos oss.

haha men det är en bind jag använder för att folk ska bli sura och misstänka mig för fusk, det är en gammal bind jag råka komma åt var dock inte menat, dum bind ska tas bort Razz
Back to top Go down
luffy




Posts : 4
Join date : 2010-12-05

Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitimeSun Dec 05, 2010 11:23 pm

luffy wrote:
ErnoT wrote:
Hej luffy!
Du blev bannad eftersom du har sagt följande i chatten:

Code:
17:10:26 <STEAM_0:1:2396307><XX.XX.XXX.XX> luffy : | Unreal-Rage Public v8 | Visit www.Unreal-Gaming.com for the latest hacks! |

Detta är automatiska meddelanden som postats utav en del (felinställda?) fusk, och är mer än tillräckligt för en permban. Lägg då till det faktum att detta inte är första gången du blir bannad för fusk hos oss.

haha men det är en bind jag använder för att folk ska bli sura och misstänka mig för fusk, det är en gammal bind jag råka komma åt var dock inte menat, dum bind ska tas bort Razz

Räcker inte den förklaringen?!
Back to top Go down
luffy




Posts : 4
Join date : 2010-12-05

Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitimeSun Dec 05, 2010 11:24 pm

luffy wrote:
luffy wrote:
ErnoT wrote:
Hej luffy!
Du blev bannad eftersom du har sagt följande i chatten:

Code:
17:10:26 <STEAM_0:1:2396307><XX.XX.XXX.XX> luffy : | Unreal-Rage Public v8 | Visit www.Unreal-Gaming.com for the latest hacks! |

Detta är automatiska meddelanden som postats utav en del (felinställda?) fusk, och är mer än tillräckligt för en permban. Lägg då till det faktum att detta inte är första gången du blir bannad för fusk hos oss.

haha men det är en bind jag använder för att folk ska bli sura och misstänka mig för fusk, det är en gammal bind jag råka komma åt var dock inte menat, dum bind ska tas bort Razz

Räcker inte den förklaringen?!

Ja förra gången var heller inte giltig då blev jag bannad för no reason.
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitimeMon Dec 06, 2010 8:37 pm

Förra gången blev du bannad för Aimbot och det finns även demos som visar detta. Jag köper inte heller att detta är en gammal bind då version 8 utav detta fusket (Unreal-Rage Public v8) släpptes för bara några dagar sen.

Bannen kommer kvarstå och vi kommer även se över möjligheten till en IP bann.
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Sponsored content





Bannad för jag va för bra. Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag va för bra.   Bannad för jag va för bra. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Bannad för jag va för bra.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bannad
» Bannad ...
» Bannad pga kompis

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: