Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Bannad pga kompis

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Mecke




Posts : 1
Join date : 2010-01-02

Bannad pga kompis Empty
PostSubject: Bannad pga kompis   Bannad pga kompis Icon_minitimeSat Jan 02, 2010 6:05 am

Hm Hej jag heter Melker och blev bannad a visste inte förns nyss av poopit.

Jag och min kompis skulle va och spela lite cs jag prova aimbot som han hade hittat och ladda ner te min data om han tyckte de va kul så skulle han köpa de tyckte han me.

Jag körde på inte vac men då skulle jag gå och äta då spela han och gick in på eran hs only server och fuska så jag blev bannad.

Asså jag visste fan inte vad han gjorde så har inte spelat på skit länge nu och ida då lörda skulle vi spela skit mkt men det går ju inte nu pga Bannen men jag skulle vilja att ni to bort den för jag har inte aimbot längre det va tråkigt så har inte de längre sen typ vet inte några dar efter jag blev bannad.

Skulle uppskata om ni to bort den. Jätte mkt jag spela skit mkt innan och har ingen lust att lägg 150 spänn på ett nytt när man sparar nu. MvH Melker Snälla ta bort.
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad pga kompis Empty
PostSubject: Re: Bannad pga kompis   Bannad pga kompis Icon_minitimeSat Jan 02, 2010 6:38 pm

Vi behöver ditt SteamID för att hitta din bann. Dock släpper vi aldrig fuskbans och du har ansvar för vem som spelar på ditt konto. Du får kanske be din kompis att köpa nytt konto till dej om du vill spela här igen Smile

God Jul! santa
Back to top Go down
http://www.eropid.se
PopiT
Admin
PopiT


Posts : 25
Join date : 2008-09-13
Location : Sweden

Bannad pga kompis Empty
PostSubject: Re: Bannad pga kompis   Bannad pga kompis Icon_minitimeSun Jan 03, 2010 2:50 am

STEAM_0:1:21310749
http://steamcommunity.com/profiles/76561198002887227

Du är bannad för aimbot, bannen kommer inte släppas.


Quote :
23:52 - Task Force 141 ''Capt Price'': för att du är en jävla snåll jävel till blatte älskare kuk sugare

Efter detta uttalande är du inte heller välkommen tillbaka på våra servrar med nytt konto. God jul santa
Back to top Go down
http://www.Eropid.se
deadmau5

deadmau5


Posts : 13
Join date : 2010-05-09
Age : 28
Location : Denmark

Bannad pga kompis Empty
PostSubject: Re: Bannad pga kompis   Bannad pga kompis Icon_minitimeWed May 26, 2010 2:36 am

Mecke wrote:
Hm Hej jag heter Melker och blev bannad a visste inte förns nyss av poopit.

Jag och min kompis skulle va och spela lite cs jag prova aimbot som han hade hittat och ladda ner te min data om han tyckte de va kul så skulle han köpa de tyckte han me.

Jag körde på inte vac men då skulle jag gå och äta då spela han och gick in på eran hs only server och fuska så jag blev bannad.

Asså jag visste fan inte vad han gjorde så har inte spelat på skit länge nu och ida då lörda skulle vi spela skit mkt men det går ju inte nu pga Bannen men jag skulle vilja att ni to bort den för jag har inte aimbot längre det va tråkigt så har inte de längre sen typ vet inte några dar efter jag blev bannad.

Skulle uppskata om ni to bort den. Jätte mkt jag spela skit mkt innan och har ingen lust att lägg 150 spänn på ett nytt när man sparar nu. MvH Melker Snälla ta bort.

You and your friend is quite dumb.
Why aimbot? You destroy the fun-side of CS for other players, and you become badder and badder to CS youself.
It's not tragic, it's good! Stay banned. Smile
Back to top Go down
Sponsored content





Bannad pga kompis Empty
PostSubject: Re: Bannad pga kompis   Bannad pga kompis Icon_minitime

Back to top Go down
 
Bannad pga kompis
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bannad ...
» Bannad

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: