Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 larvigt, ban för inget.

Go down 
AuthorMessage
Ajt =D
Guest




larvigt, ban för inget. Empty
PostSubject: larvigt, ban för inget.   larvigt, ban för inget. Icon_minitimeSun Jul 10, 2011 12:30 am

Lirade mycket på en av era server förr, men blev bannad pga fusk tex (aimbot) fast jag inte fuskade stog att jag skulle vara bannad i ett år.
det har gott ca ett år nu och först sket jag bara i att jag blev bannad för orkade inte bry mig tänkt väl att jag va för bra för dom som lirade där... fast nu lirar många av mina polare på en av era server och skulle vilja lira där jag med. mitt steam id är = STEAM_0:1:1411644.

steam namn agrell83@hotbrev.com ge mig svar snart tack! kan snacka mera om det via steam
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

larvigt, ban för inget. Empty
PostSubject: Re: larvigt, ban för inget.   larvigt, ban för inget. Icon_minitimeSun Jul 10, 2011 12:24 pm

Du blev automatiskt bannad utav ett av våra plugins, Detta pga den VAC-ban du har på ditt konto. Jag ser inget som tyder på att du fuskat hos oss så bannen är nu släppt!

Du får hojta om du fortfarande inte kommer in.
Back to top Go down
http://www.eropid.se
 
larvigt, ban för inget.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: