Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Lite förslag!

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Kiaomet




Posts : 5
Join date : 2011-06-08

Lite förslag! Empty
PostSubject: Lite förslag!   Lite förslag! Icon_minitimeWed Jun 08, 2011 7:37 pm

Tänkte bara komma med förslag!

Tänkte börja med att ni kanske kan lägga till lite mer Aim maps. För enligt mig så är det av någon sorts anledning alltid samma banor ;O. Kanske bara är jag som tycker det. Kan ju vara för att alla alltid votear på samma maps. Menmen..
Lite förslag på banor iaf!
Aim_aztec
Aim_map_hlo
Aim_glock
Awp_india
Kommer inte på några fler, men skriver om jag kommer på nå!

Sen så har jag en fundering över Scoutzknivez.
Tycker ni kan testa köra lite med Sv_airaccelerate 100. Vore grymt roligt att testa, plus att det blir en lite större utmaning! (Enligt mig). Ni kanske redan har haft det en gång i tiden, men inte då jag spelat i alla fall.

Over and out!
Kiaomet/Taktiskt/Sunko
Back to top Go down
Kiaomet




Posts : 5
Join date : 2011-06-08

Lite förslag! Empty
PostSubject: Voteban system   Lite förslag! Icon_minitimeWed Jun 08, 2011 8:35 pm

En sak till. Voteban systemet tycker jag är lite mysko. Om du ska votebanna någon, och sen lämnar en annan person. Så ändras votebannen, och då du trycker på siffran på den personen du vill votea. Så kommer det på en annan. Hände mig nyss, därför jag reagerade
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Lite förslag! Empty
PostSubject: Re: Lite förslag!   Lite förslag! Icon_minitimeThu Jun 09, 2011 11:25 pm

Tjao!
Jag har spelat de banorna du nämner och kommer lägga till några när jag får tid. Vi har just nu 27 maps på HS servern varav 8 st spelas varje dag, så det är rätt svårt att få nya banor att spelas.

Vad gäller sv_airaccelerate 100 så har vi haft det tidigare men har tagit bort det då vissa spelare är så bra på att använda det att dem studsar omkring extremt snabbt och är helt omöjliga att träffa. Vi har det däremot på surf servern Wink



Sen det här med att folk lämnar så att man trycker på fel person är en sak som alltid funnits i AMX, det gäller alla menyer med spelare i. Så det händer då och då att fel spelare bannas/kickas utav admins också. Men att en röst hamnar fel i voteban gör inget alls!
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Sponsored content





Lite förslag! Empty
PostSubject: Re: Lite förslag!   Lite förslag! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Lite förslag!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Lite servertips

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Allmänt om Eropid / About Eropid-
Jump to: