Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Blev votebannad för ingen anledning!

Go down 
AuthorMessage
Bruno
Guest




Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeWed Dec 15, 2010 11:12 am

Folk votebannade mig o jag blev permbannad utan ingen anledning snälla unbanna mig.. jag spelade jämt på servern o jag vet inte vart fusket kom ifrån som folk sa till mig på servern snälla unban!


STEAM_0:1:23246236
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Re: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeWed Dec 15, 2010 7:19 pm

Hej!
Du är bannad eftersom du spammat servern, det är förmodligen något i din config som gör detta. Så kolla igenom alla dina *.cfg filer i din cstrike mapp och ta väck det som inte hör hemma där. Du kan posta innehållet i filerna här om du behöver hjälp.

Ett enklare sätt är att ta bort config.cfg och userconfig.cfg, dessa återskapas sen automatsikt. Du förlorar dock alla dina inställningar om du gör detta.

Säg till när du gjort detta så släpper jag din ban!
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Hej
Guest




Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeWed Dec 15, 2010 11:18 pm

Okej gjorde det för länge sen nu vill jag ha unbann tack! Smile
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Re: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeThu Dec 16, 2010 12:21 am

Härligt!
Bannen är nu borta!
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Bruno
Guest




Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeFri Dec 17, 2010 12:13 am

Hej! Asså va konstigt igår när jag provar o joina på Eropid servern gick o jag spelade typ 5 minuter, men idag när jag försökte o joina igen gick det jo inte :S

Vad e felet ErnoT?
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Re: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeFri Dec 17, 2010 5:53 pm

Tjao!
Servern hade krashat och ändringarna i banlistan gick förlorade (din unban). Din ban är borta nu igen och jag ska försöka starta om servern senare så att din ban inte kommer tillbaka nästa gång servern krashar!
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Bruno
Guest




Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeSat Dec 18, 2010 2:24 pm

Fortfarande bannad... jag har provat det på en annan dator så det går men inte på min dator??


Vafan kan det va felet då?
Back to top Go down
hidden
Guest




Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeSun Dec 19, 2010 1:28 pm

Tja!


Nu kan jag lira med min dator tack tack!
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Re: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitimeSun Dec 19, 2010 3:10 pm

Gott! Välkommen tillbaks!
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Sponsored content





Blev votebannad för ingen anledning! Empty
PostSubject: Re: Blev votebannad för ingen anledning!   Blev votebannad för ingen anledning! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Blev votebannad för ingen anledning!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hejsan blev votebannad utan anledning.
» votebanned
» Votebannad
» Votebannad?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: