Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Garfe




Posts : 2
Join date : 2010-09-11

Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Empty
PostSubject: Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting   Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Icon_minitimeSat Sep 11, 2010 3:58 pm

Tjenare jag har spelat på Hs only servern i säkert 3 veckor nu och idag kommer Eropid| Glad1at0r och anklagar mig för aimkey för att jag "rycker" med scouten? Har spelat mkt med Lekande Stekpekarn och också med någon annan admin och ingen har sagt någonting. Kolla gärna demos, blir bara så förbannad när man blir anklagad för ingenting.

Ha de gött
Back to top Go down
Garfe




Posts : 2
Join date : 2010-09-11

Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Empty
PostSubject: Re: Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting   Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Icon_minitimeSat Sep 11, 2010 3:58 pm

Brukar förresten nicka "Walla" på servern Razz
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Empty
PostSubject: Re: Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting   Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Icon_minitimeSun Sep 12, 2010 1:06 pm

Visst är det inge kul att bli fuskanklagad, men det är något man måste vänja sej vid om man lyckas ha ihjäl någon i CS. Det är alltid någon som blir sur.

Tror folk på allvar att du fuskar så kommer dem att votebanna dej eller säga till admin. Eftersom Glad1at0r inte gjort något utav detta så är det bara rent whine från hans sida Razz


På tal om inget så råkade jag faktiskt snubbla över ett gammalt klipp på en riktigt bra scoutzknivez spelare cheers
Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Scout
Back to top Go down
http://www.eropid.se
Sponsored content





Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Empty
PostSubject: Re: Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting   Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting Icon_minitime

Back to top Go down
 
Eropid| Glad1at0r anklagar mig för ingenting
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hello Eropid members!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Other stuff :: Diskutera allt möjligt på svenska här!-
Jump to: