Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Bannad för jag fattar inte

Go down 
AuthorMessage
Sebanzo
Guest




Bannad för jag fattar inte Empty
PostSubject: Bannad för jag fattar inte   Bannad för jag fattar inte Icon_minitimeMon Jun 21, 2010 11:33 pm

Jag satt och pratade med en kille på steam vet inte vad han heter riktigt tror aja det var 1 år sen och han har säkert byt men han skrev till mig du är gay så banna han mig blocka mig och sen skulle jag gå in på eran roliga only hs server men du är bannad står det och då var man riktigt sugen på att spela för jag var uppvärmd efter 3 pcwer Smile aja hoppas ni gör nått åt det MvH Sebanzo Very Happy
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad för jag fattar inte Empty
PostSubject: Re: Bannad för jag fattar inte   Bannad för jag fattar inte Icon_minitimeTue Jun 22, 2010 6:09 pm

STEAM_0:0:21595514
Du är bannad eftersom du har använt Aimbot på Server #1 den 1 januari 2010 klockan 22:22. Det finns även en demo som visar att du fuskar vid detta tillfället.

Vi släpper inte fusk bannar så du får hitta en ny server att spela på, Glad sommar! sunny
Back to top Go down
http://www.eropid.se
 
Bannad för jag fattar inte
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bannad ...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: