Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
markiiie

markiiie


Posts : 11
Join date : 2009-08-06

Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Empty
PostSubject: Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.   Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Icon_minitimeThu Aug 06, 2009 7:24 pm

SteamID
STEAM_0:0:26006214.

Sist jag spelade på er server
Igårkväll vid 6 tror jag.

Varför
Förhoppningsvis p.g.a för att jag svor åt en riktigt omogen snorunge, eller för något kommando i min config som er server inte gillade.

Om det är för omoget uppförande eller för något i min config så accepterar jag bannen och hoppas att den inte blir så väldans långvarig.


Tackar på förhand!

MvH MarkiiiE
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Empty
PostSubject: Re: Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.   Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Icon_minitimeFri Aug 07, 2009 2:16 pm

Tjo!

Jag hittar ingen bann på det IDt, försök att connecta igen! (testa även de andra 2 servrarna)
Om det inte funkar så kan du PMa ditt IP till mej så kan jag kolla om det är en automatisk IP-bann pga rcon försök eller liknade!

/ErnoT
Back to top Go down
http://www.eropid.se
markiiie

markiiie


Posts : 11
Join date : 2009-08-06

Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Empty
PostSubject: Re: Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.   Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Icon_minitimeFri Aug 07, 2009 2:33 pm

Konstigt, konstigt.

Jag lirade igår och blev jag kickad utan förvarning och så fick jag meddelandet "KICKED AND BANNED".
Testade att reconnecta men jag kunde inte komma in på servern igen.

Men jag såg nu att det inte står "Banned" efter nicket i psychostats, så jag vet inte riktigt vad som hände.

Aja, jag får väl ta och prova igen när jag kommer hem.
Får nytt tangentbord idag så jag kommer att vara riktigt taggad, se upp inne på HS ONLY-servern!

Ha det gött!

EDIT: Jag tänkte, finns det chans att man blir bannad om vi sitter 2 stycken på samma server från samma IP? Jag och lillsyrran brukar ta några rundor på HS ONLY-servern, kan det ha varit det som bannade mig igår? (:

MvH MarkiiiE
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Empty
PostSubject: Re: Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.   Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Icon_minitimeFri Aug 07, 2009 2:48 pm

Igår las det faktiskt en fel bann på ditt ID som togs väck direkt ser jag nu, Det tar dock 1-2 timmar innan det syns i bannlistan/statsen. Vi ber såklart om ursäkt för detta och det ska inte vara några problem med att komma in på servrarna igen!

Att det är flera spelare från samma IP är helt ok!

Får hoppas att jag ser dej i siktet ikväll då Cool
Back to top Go down
http://www.eropid.se
markiiie

markiiie


Posts : 11
Join date : 2009-08-06

Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Empty
PostSubject: Re: Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.   Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Icon_minitimeFri Aug 07, 2009 2:58 pm

Okej där ser man. Jag tror att jag överlever det!
Men det var hårt att vara ifrån er server en av de få kvällar man har tid och lust att lira ;/

Okej vad bra!

Jo, och jag hoppas på att du är en mer värdig motståndare än de kaxiga småbarnen som var olydiga och satt uppe ända tills 6 igårkväll.
Blev lite tråkigt men man säger ju inte gärna nej till en massa gratispoäng (:

Törs du skriva vad du nickar då? Eller det är en hemlis tills vidare? :>
Vi kan kanske höras av på PM eller nåt senare så att vi inte fyller forumet med onödiga inlägg? ^^

MvH MarkiiiE
Back to top Go down
Sponsored content





Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Empty
PostSubject: Re: Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.   Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt. Icon_minitime

Back to top Go down
 
Bannad för att.. ja jag vet inte riktigt.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Bannad

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: