Forum Index
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Hej snälla hjälp.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Keveenn




Posts : 1
Join date : 2009-07-18

Hej snälla hjälp. Empty
PostSubject: Hej snälla hjälp.   Hej snälla hjälp. Icon_minitimeSat Jul 18, 2009 7:13 pm

Hej jag heter Keven och jag undrar varför jag e bannad från er server.
Mitt steam id är STEAM_0:0:8677454
Jag kommer inte ihåg senast jag spelade hos er, länge sedan
Jag blev nog bannad för att mitt språk inte va riktigt bra, svärdomar.
Men iaf jag tror jag snackade med någon admin, han svarade att jag var vac bannad pga fusk, Jag är bara vac bannad från CS source och vet inte varför fick mitt account av en kompis. Men snälla ja e inte vac bannad på cs 1.6 .
Tack
Back to top Go down
ErnoT
Admin
ErnoT


Posts : 219
Join date : 2008-09-13

Hej snälla hjälp. Empty
PostSubject: Re: Hej snälla hjälp.   Hej snälla hjälp. Icon_minitimeMon Jul 20, 2009 1:52 am

Då vi har problem med mycket fuskare så har vi valt att banna spelare som har VAC bans på sina konton. Det har vi dock inte gjort på någon hittils. Du blev bannad när vi hade ett annat bansystem, därför vet vi inte anledningen till att du blev bannad.

Hur som helst så har du en VAC ban på ditt konto och bannen kommer därför inte att släppas. Vi bannar endast konton så du är välkommen tillbaks om du får tag på ett annat konto!
Back to top Go down
http://www.eropid.se
 
Hej snälla hjälp.
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Index :: Eropid Servers :: Bannad från våra servrar? / Banned from our servers?-
Jump to: